.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری در هیجان یک انتخاب مبهم ؟؟!!
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ...
ساری در هیجان یک انتخاب مبهم  ؟؟!!

قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي مترتب بر آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي و گروههاي طرفدار به آنها را به خود بگيرد و شايد همين امر باعث شده است كه انتخابات از حالت سرد و بي روح به يك انتخابات گرم و پر جاذبه تبديل شود.

آگاهان اقتصادي اظهار مي دارند كه تشكل اتاق بازرگاني صرفا پشتيباني تجار و بازرگانان را بر عهده داشته و در مواقع بسيار محدود حرف و حديثهايي را در دفاع از بازرگانان مطرح مي كند و از اين منظر نقشي در بهبود تجارت و بازرگانان نداشته و اين مديريت خود بازرگان و تجار است كه نسبت به صادرات اقدام نمايد.
آگاهان سياسي نيز معتقدند اين تشكل نقش مهمي را در خصوصي سازي و هماهنگي با سياستهاي دولت بر عهده داشته بخصوص اينكه مجموعه منتخبين استانها، هيأت رييسه اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران را تشكيل مي دهند كه در ادامه يا بعنوان همكار و هماهنگ با دولت به خدمت مشغولند و يا سياست كار موازي با دولت را انتخاب خواهند كرد.
عده ديگري بعنوان منتقدين نيز معتقدند كه قانون فعلي و آيين نامه انتخابات باعث مي شود كه رياست اتاق مادام العمر شده و هيچكس را توان مبارزه و مقابله با آن نبوده و اينگونه تبليغات و داد و فرياد فقط يك بازار گرمي براي انتخابات است و افراد از پيش تعيين و تثبيت شده اند ولي جمع ديگري معتقدند اين حرفها يك فريب تبليغاتي است تا رقيبي وارد ميدان نشود و اگر رقبا كار تشكيلاتي انجام بدهند يقينا با يك ائتلاف مي توانند پيروز انتخابات شوند.

ولي آنچه كه مهم است تجار و بازرگانان و مجموعه اتاق تلاششان بر آن است كه بر رونق اقتصادي و بخصوص صادرات افزوده كه در اين صورت نفع آن به كشور بر مي گردد در هر حال روز چهارشنبه دوم اسفند شاهد انتخابات هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري خواهيم بود كه حدود 850 نفر از دارندگان كارت بازرگاني به چه كساني رأي خواهند داد. آيا به عملكردها و دستاوردها و سياستهاي گذشته توجهي خواهد شد و يا تغييرات در تركيب هيأت نمايندگان بوجود خواهد آمد. همچنين از ميان منتخبين 6 نفر بعنوان بخش بازرگاني، 6 نفر بعنوان بخش صنعت و 3 نفر بعنوان بخش معادن براي يك دوره 4 ساله براي اتاق بازرگاني ساري انتخاب خواهند شد.

رايزني و بررسيهاي گروه سياسي، اقتصادي روزنامه بر آن قرار گرفت كه احتمالا افراد بدين شرح: 1 ـ موسي وفاييان 2 ـ احمد اصغري 3 ـ محمدتقي ضامني 4 ـ عليرضا رحمتيان 5 ـ سودابه وفاييان 6 ـ هدايت فرض پور 7 ـ  هوشنگ رحماني 8 ـ محمد چلنگري 9 ـ غلامرضا عشريه 10 ـ محمد نصير عمران 11 ـ حميدرضا قادري 12 ـ محمد كاوه 13 ـ فريدون فلاح 14 ـ بهروز صادقي 15 ـ حميدرضا وارشي 16 ـ محمدعلي ذكريايي 17 ـ يعقوب عابديني 18 ـ احمدرضا روحاني 19 ـ مصطفي نوروزيان 20 ـ امير قريشي 21 ـ ابوالفضل مستشرق 22 ـ تيمور خلردي 23 ـ اميد حاجيان 24 ـ رضا رفيعي بسيار زياد است منتظريم تا روز چهارشنبه چه اتفاقي افتاده و نتيجه آنرا تقديم خوانندگان بنماييم.(bashirnews)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.693 seconds.